606 497 467iron-gym@seznam.cz
 

Zde Vám představujeme všechny nabízené lekce. 

Samozřejmě můžeme popsat několik stran textu suchou teorií ke každé lekci, nic ale nenahradí osobní zkušenost.

Alespoň základní popis cvičení je u každého obrázku sálové lekce 🙂

Přijďte, vyzkoušejte, zhodnoťte, těšíme se na Vás 🙂

Info k případné nutnosti rezervace místa na lekci je v rozpisu sálových lekcí.

 

Dynamická a silně živelná lekce, probíhající na trampolínkách, během které hraje rychlá, energická hudba do tempa. Tato lekce je nastavena tak, aby ze sebe člověk vydal maximum a bylo zaručené spalování nežádoucího tuku. Během cvičení jsou v záběru především stehna, hýždě a střed těla. S sebou si vezměte pohodlné oblečení, které Vás nelimituje v pohybu, ručník a lehkou sportovní obuv.

Tuto hodinu strávíte tvarování tzv. problémových partií za pomocí tréninkových pomůcek a váhy vlastního těla. Lekce je vyvinutá speciálně pro ženy a jejich potřeby. Těžké činky nezvedáte, nebojte 🙂 Lekce není rozdělena na začátečníky nebo pokročilé, každý si cvičí dle pokynů instruktorky podle svých možností. S sebou si vezměte pohodlné oblečení, které Vás nelimituje v pohybu, ručník a lehkou sportovní obuv.

Kickbox/K1 u nás vede úspěšný český závodník a trenér Jirka Kopečný. Neváhejte využít jeho lekcí nebo osobních tréninků 😉

Pořádný záběr od začátku až do konce. Kettlebelly, lodní lano, hrazda, bradla, TRX……prostě výzva. Nebojte, začátečníci i pokročilí mohou cvičit vedle sebe, každý se svojí váhou a ve svém tempu. Všichni jsme nějak začínali 😉 Techniku Vám ohlídá dlouholetý trenér a závodník Ján Michalov. S sebou si vezměte pohodlné oblečení, které Vás nelimituje v pohybu, ručník a lehkou sportovní obuv.

Klasický kruhový trénink, kdy polovina lekce probíhá na strojích ve fitku a druhá půlka se odehrává v sále s tréninkovými pomůckami. Lekce není náročná, závaží si volíte sami po konzultaci s instruktorkou, která Vám stanoví správnou techniku a pořadí cviků. Lekci vede dlouholetá instruktorka a lektorka sportovní fakulty. S sebou si vezměte pohodlné oblečení, které Vás nelimituje v pohybu, ručník a lehkou sportovní obuv.

Lekce Pilates je založena na používání cvičebních pomůcek, pro přesné zacílení na konkrétní, procvičovanou partii. Tímto cvičením docílíte správného držení těla, rovnoměrného svalového rozvoje, odstranění bolestí zad a celého pohybového aparátu. Lekce není náročná, zátěž pomocí techniky si volíte sami po konzultaci s instruktorkou, která Vám stanoví správnou techniku a pořadí cviků. Lekci vede dlouholetá instruktorka a lektorka sportovní fakulty. S sebou si vezměte pohodlné oblečení, které Vás nelimituje v pohybu, ručník a lehkou sportovní obuv.

Power jóga je zjednodušeně řečeno, spojení klasické jógy s aerobními aktivitami. Tímto spojením se získala pohybová aktivita, která odbourává stres a zároveň formuje a zeštíhluje postavu. V Power józe nejde ani tak o dokonalé prodýchání jednotlivých pozic, jako o dynamický a zároveň plynulý přechod z jedné pozice do druhé. Lekcemi Vás provedou instruktorky s více než desetiletou praxí. S sebou si stačí vzít ručník a pohodlné oblečení. Cvičí se na boso jako v klasické józe. Podložky si můžete vzít svoje nebo si je můžete u nás bezplatně zapůjčit – jsou umístěny přímo v sále, kde se cvičí.




Co více dodat? Lekce se zaměřením na techniky Kickboxu a také na boj dle pravidel K1. Údery, kopy a práce na Vaší fyzičce, to vše s úspěšným závodníkem Muay Thai a K1 Jirkou Kopečným.

Tzv. pouliční kickbox. Jedná se o sebeobranu, kdy se používá vše – lokty, údery, kopy, kolena a nehledí se na fair play – jde o to přežít útok. Lekce vede akreditovaný instruktor David Volánek.

Intenzivní lekce zaměřená na spálení maximálního množství kalorií během jedné hodiny. Skvělé pro zvyšování kondice a odbourávání nežádoucího tuku.